Faciliteter

Naturlige omgivelser

Gylling Efterskole ligger i naturskønne omgivelser, med cykelafstand til stranden. Skolen har et stort grønt areal med stier, skov, bæk og stort udendørs idrætsareal. Der er gode muligheder for løb i fritiden på ruter af forskellig længde.

Faciliteter

Gylling Efterskole råder over gode faciliteter fordelt på mange interesseområder. Faglokalerne er alle udstyret med smartboards og er moderne indrettet. Skolen har en stor idrætshal, musiklokale, stjernekigger-tårn, klatrevæg, motionsrum og meget mere.

Elevhuse

Eleverne bor i drenge- og pigehuse, som er fordelt over hele skolens område. Her bor eleverne på hyggelige én- og tomands-værelser og enkelte tremandsværelser.

Fællesområder

Efterskolen har flere fællesområder. Her er der muligheder for at opholde sig og lave aktiviteter sammen i fritiden.

Værksteder

Der findes mange værksteder til de forskellige valgfag. Fx: træværksted, metalværksted, kreativt værksted samt billedkunstlokale. Værkstederne kan også bruges i fritiden efter aftale.